måndag 28 maj 2018

Sköna maj !

Vilken underbar maj månad vi haft eller har, ett tag till i alla fall !
Min skaparglädje har återvänt, liksom allt slår ut så vill jag också göra en massa nytt.
Är mer aktiv på instagram och fb. tyvärr, men hoppas ni hittar dit !
Här kommer nu lite bilder på sådant jag kanske redan lagt upp på andra sidor, men även lite annat.
Snart är det dags för Skansen igen!
Denna sommar blir det inte något Thailand för mig, får se hur det går då jag tillbringat de senaste 12 somrarna där, men det går nog bra. 
Det betyder att jag kommer finnas på Skansen från den 6 juni ( nationaldagen) och alla helger framåt till och med midsommar! ( även en hel del vardagar)
 Det ska bli fint att se hur det är där på midsommarafton :-)
Drop in bröllopet ser jag fram emot också, det är alltid en sådan glädje.
Vi får hjälpas åt att hålla tummarna för fina soliga dagar !

Undrar du något? Har önskemål?
Hör gärna av dig !
saved.remade@gmail.com


Så här glad kan en kund bli !
&
lika glad blir jag !
Verdura

Qvinnor, kvinnor, vi vackra varelser !


Hmmm, Irene, tror jag denna heter

Festong ( också Stig Lindberg)

Fina Camilla från Rörstrand

Pomona, Picnic & Verdura

v
Vackra gamla majblommor blev till örhängen.

Ett va jag tyckte ganska intetsägande ugnsfat, blev fint armband och halsband.
( en specialbeställning)

En akut present! tur jag hade kvar rätta bokstäverna !
Hoppas mannen i fråga blev glad .

Ljuvliga Mumin, som jag så sällan får tag på, då de typ aldrig går sönder !

Memory..... vilka minnen, och ett par får du !

Linnea, Rondo och Fix.

Ljuva 70-tal

Blad, blad, blad....
Berså, Sommar och en dansk kompis.

Anemon

Va det inte Coop som gjorde en nyupplaga, Stig Lindberg ?

Fina fisken, från Saga form 

Zebra och... sorry, det föll bort ur minnet...

Kanske heter du Annika :-)

Vackra Spinett för första gången hos Saved & Remade

En hel del hittar du hos mina återförsäljare:
www.porslinssmycken.se   ( webshop)
Butik Kubik i Göteborg
Cissi & Selma i Stockholm
Coola Tanten i Stockholm
&
lite porslin hos Wigerdals Värld, Stockholm
tangenter hos Patriks prylar, Halmstad

Peace, Love & Återbruk
önskar
MiaMaria
saved.remade@gmail.com
070.401 41 25

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar