måndag 3 december 2018

Snart jul igen !

Ber om ursäkt till er som går in här och ser hur dålig jag är att uppdatera denna sida.
Det har blivit att instagram har fått ta över.
Jag försöker lägga upp det mesta på: saved_and_remade.
Även delar jag det till facebook,
Hur som helst så är två av julmarknadshelgerna avklarade. Först var det Handkraft Kvinnokraft som höll till på Kraken, nära globen. Otroligt välbesökt och trevligt.
I söndags var det dags för Midsommargården igen. Liten mysig marknad på hemmaplan, alltså på Telefonplan. Där hade jag även en workshop med julpyssel för barn och föräldrar. Det var uppskattat och självklart gick det i återbrukets tecken.
Nu till helgen 8-9 dec. är det den årliga julmarknaden på Marabous konsthall i Sundbyberg. Den kan jag rekommendera, alltid lika välorganiserad och trevlig.
Sista marknaden är det dags för Skansen igen 15-16 dec. finns jag där på plats.
Vi kan ju hoppas på lite julstämning till dess, då är Skansen magisk tycker jag.
Du kan hitta smycken från Saved & Remade på några andra ställen, hos mina fina återförsäljare:

Webshop: www.porslinssmycken.se
Butik: Cissi och Selma på Bondegatan i Stockholm
Butik: Butik Kubik på Linneǵatan i Göteborg.
Sen går det alldeles utmärkt att kontakta mig för önskemål, specialbeställninar eller frågor.
mejl: saved.remade@gmail.com
tel: 070 401 41 25

Här kommer lite blandade bilder i alla fall på lite av det jag har gjort.

Lev väl, God Jul
Peace, love & återbruk
önskar
Mia
r


































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar